Medlemsmøde med Flemming Møldrup for Finansforbundet Kreds Øst og Kreds Vest - Holte

27. aug. 2024, 16.30 - 20.00
Afholdelsessted
Comwell Holte
Kongevejen 495 A
2840 Holte
Tilmeldingsfrist
7. juli 2024
Kun for
Kreds Øst og Kreds Vest
Åben
Tilgængelige pladser
63 af 80
2 7

Det er altid plads til flere når fællesskabet er godt og det er også en af grundene til vi har inviteret Flemming Møldrup med på dagen. Flemming, som mange kender som Danmarks måske mest vellidte livsstilsekspert, vil tage os med på en historisk rejse omkring bålet. Bålet hvor fællesskabet har haft holdeplads og stedet hvor nye bånd er blevet knyttet. Det har gennem tiden været her mennesker har samlet sig og historier er blevet delt.

Vi vil forsøge at genskabe stemningen og starte en åben dialog, hvor vi deler erfaringer, idéer og tanker om, hvordan vi kan opbygge og styrke et inkluderende og støttende fællesskab. Til gavn for dig og dine kolleger.

Vi håber du vil deltage i denne vigtige samtale og bidrage med dine tanker og perspektiver. Måske har du endda lyst til at tage en god kollega med. Så kan vi sammen skabe et endnu stærkere og mere sammenhængende fællesskab i vores hverdag, på vores arbejdspladser.

Og for at bruge ildens ressourcer slutter vi selvfølgelig aftenen af med mad på grill.

Som noget nyt kan du tage et ikke-medlem/en kollega, der er ansat inden for Finansforbundet Kreds Vests eller Finansforbundet Kreds Østs organisationsområde med til medlemsmødet.

Det eneste det kræver er, at ikke-medlemmet oplyser fulde navn, virksomhed, telefonnummer og mailadresse, til Finansforbundet – send en mail til Evy Grønvall, eg@finansforbundet.dk – så vil nogle gode kollegaer henvende sig til vedkommende efterfølgende med henblik på medlemskab af Finansforbundet.

Vi glæder os til at se dig.

Finansforbundet Kreds Øst og Finansforbundet Kreds Vest

Kontakt Administrator

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund