Produktvision - skab klarhed og retning i team og organisation

7. nov. 2024, 9.00 - 12.30
Afholdelsessted
Tilmeldingsfrist
31. oktober 2024
Målgruppe
It-ansatte
Åben
0 7

Føler du nogle gange, at du og dit team kører med fuld gas fremad uden helt at vide, hvilken destination I skal ramme? Investér en halv dag og bliv i stand til at udforme en produktvision, der skaber retning for dit produkt, dit team og din organisation.

På denne masterclass dykker vi ikke kun ned i begrebet ’produktvision’ på et teoretisk plan; du kommer helt konkret til at arbejde med produktvisionen for dit eget produktområde.

Det kan du efter kurset

• Du er skarp på, hvordan du kan opbygge en produktvision for dit produktområde
  • Du har skabt et udkast til et narrativ, du kan bruge i dit team og blandt stakeholders til at skabe følgeskab
  • Du er gået i gang med at udarbejde din produktvision
  • Du har klarhed over, hvilke kommunikative artefakter, du kan bruge til at formidle din vision

Målgruppe
Denne masterclass er for dig, der arbejder med produktudvikling. Du er med til at sætte retning for et produkt – din titel betyder ikke så meget, men måske kalder du dig: Product Owner, Produkt Manager, Produktansvarlig, Innovationschef, Produktchef Produktstrateg.

Formuler og kommuniker en klar vision
På dette kursus får du viden om, hvad en produktvision indebærer, og du lærer at formulere en vision for dit daglige arbejde. Vi gennemgår de forskellige elementer, der kan indgå i en produktvision, og lærer at skabe et artefakt, der gør det lettere at kommunikere og visualisere visionen.

Vigtigt!
Dit navn, e-mail, billede og video kan være synlig for de øvrige deltagere til arrangementet. Dit navn, mail og virksomhed kan desuden blive videregivet til underviseren, alene til brug for undervisers afvikling af arrangementet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger samt synliggørelse af disse for de øvrige deltagere. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet, hvorefter du vil blive frameldt.

Vedr. link til udsendelsen
Vi sender link ud til deltagerne to par dage før arrangementsafholdelsen samt to timer før. Dog oplever vi ofte, at nogle spamfilte og firewalls definerer mails med link som en potentiel trussel. Det resulterer i, at vores medlemmer ikke modtager linket eller at det ender i mapper som uønsket eller spam.

Derfor beder vi dig om at holde øje med din mail i dagene før. Har du ikke modtaget linket sidste hverdag før afholdelsen, beder vi dig kontakte os på nedenstående mail inden kl. 15.00, så vi kan sikre os, at du ikke går glip af arrangementet.

Du kan også finde linket inde på MitForbund, når du er logget ind.

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund