Psykologisk tryghed

1. oktober 2024
Ledige
Åben

Kurset er for dig, der er ledig eller opsagt.

Dette webinar er designet til at udforske og forstå begrebet psykologisk tryghed i de relationer, du befinder dig i til hverdag.

Om relationerne er relaterede til din fritid eller dit arbejdsliv, så er psykologisk tryghed en nødvendighed for at skabe de helt rigtige udviklende, tillidsgivende og trygge rammer for den enkelte person. Psykologisk tryghed er afgørende for at skabe et miljø, hvor alle føler sig frie til at udtrykke sig, dele idéer og tage risici uden frygt for negative konsekvenser.

Indhold:

• Opdag vigtigheden af psykologisk tryghed
  • Identificer konsekvenserne af mangel på psykologisk tryghed på individ- og teamniveau
  • Lær konkrete strategier og værktøjer til at fremme psykologisk tryghed
  • Udforsk case studies og best practice fra succesfulde organisationer
  • Engagér dig i workshops og diskussioner for at anvende konceptet i praksis

Læringsudbytte:

Deltagerne forlader webinaret med en forståelse af, hvordan man identificerer, skaber og opretholder psykologisk tryghed i de relationer man har. Du vil få konkrete værktøjer til at implementere forbedringer og styrke relationerne.

Format:

Webinaret kombinerer præsentationer, interaktive øvelser, case studies og diskussioner for at skabe en engagerende læringsoplevelse.

Underviser:

Underviser er Pernille Simmelsgaard. Pernille har arbejdet med psykologisk tryghed gennem mange år og har følgende uddannelser:

Cand. Merc. i Design og Communication Management, CBS
Leder, Proces- og Projektlederuddannelse fra TDC, Danske Bank
Certificeret NLP Master Practitioner Coach
Council Guide Uddannelsen

Dit navn, e-mail, billede og video kan være synlig for andre deltagere, når du logger på eventet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Når du som ledig registrerer din kursustilmelding hos din A-kasse, skal du skrive, at kurset er arrangeret af dit fagforbund ”Finansforbundet”, da du har mulighed for at deltage i uddannelse på op til 2 uger arrangeret af Finansforbundet. Der er 1 lektion på dagen, og kurset er et lukket kursus. Du kan finde en blanket til undervisning ved at gå ind på FTF-A’s tast selv service med NemID.

Kontakt Kursusadministrator

Monica Christiansen

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund