Sådan har vi arbejdet med vores indsatsområder

Se fire videoer, hvor kredsbestyrelsesmedlemmerne i Finansforbundet i Danske Bank fortæller, hvordan vi har arbejdet med vores indsatsområder i den forgangne periode.

16. aug. 2024

Finansforbundet i Danske Banks strategi er bygget op om fire prioriterede indsatsområder.

Som optakt til repræsentantskabsmødet har kredsbestyrelsen fået til opgave at give en status på indsatserne i den forgangne periode.

Opgaven lød på selv at skyde fire håndholdte videoer. Resultatet ser du herunder.

Udover videoerne vil du på repræsentantskabsmødet 6. september i Vejle høre den mundtlige beretning fra formandskabet i Finansforbundet i Danske Bank.

Organisation

Dorte Bielefeldt og Gunver Sommer fortæller, hvordan Finansforbundet i Danske Bank arbejder med vores organsation, herunder udviklingen af vores TR-korps.

Trivsel

Din og dine kollegers trivsel er et kerneområde for os i Finansforbundet i Danske Bank. Det fortæller Frank Fredslund Nielsen og Susanne Arboe mere om i denne video

Hvervning og overenskomst

Lars Aabling-Thomsen og Kirsten Hjelm Lund fortæller, hvordan vi arbejder strategisk med hvervning, og hvordan overenskomstarbejdet foregår.

Kompetenceudvikling

Vi vil sikre, at vores medlemmer får og tager sig tid til at uddanne sig på et arbejdsmarked og en sektor i rivende udvikling. Det og meget andet fortæller Ida Schrøder Kilde og Peter Gaardsdal Sørensen om i denne video.