Hyld din superkollega med et skulderklap

Vi skal huske at anerkende hinanden - også i en travl hverdag. Nogle gange kan vi savne en anledning, men den kommer nu: Finansforbundet i Nordea søger nomineringer til den traditionsrige Skulderklap-pris, som vi nu uddeler for 33. gang.

10. sep. 2024

I januar fejrede vi Jesper, Kim, Maria, Mette, Morten og Stinna - skal det være DIN nære kollega næste gang?

Fortæl os, hvorfor netop din kollega skal være blandt de seks medlemmer, som modtager et kontant skulderklap på 5.000 kr.

idste år fik vi hele 102 nomineringer, så der skal noget særligt til for at vinde. Men bare rolig: Alle nominerede kolleger bliver fejret lokalt med morgenmad eller andet sammen med sit team.

I skal være mindst to kolleger, som står bag nomineringen, men I må gerne være mange flere (f.eks. et team). Du kan kun nominere kolleger, der har arbejdssted i Danmark. Kun kolleger, der er medlem af Finansforbundet i Nordea, kommer i betragtning til Skulderklap-priserne.

Nominér din kollega senest 11. oktober 2024

Klik her for at nominere din kollega – vi skal have din nominering senest fredag 11. oktober 2024!

Nomineringsformularen er på både dansk og engelsk (vælg sprog på første side i formularen).

9. december offentliggør vi navnene på de seks medlemmer, der har vundet.

10. januar 2025 overrækker Finansforbundet i Nordeas bestyrelse legaterne til de seks vindere.