Vagtskifte
En personlig hilsen fra formanden
Kære kolleger
Efter mange og lange overvejelser har jeg besluttet, at tiden er kommet til at give depechen videre og træde tilbage som formand for Finansforbundet Jyske Bank Kreds den 1. september 2026. Det har absolut ikke været en nem beslutning, og jeg tror ikke, man kan forstå det fuldt ud, før man har stået i mit sted. Jeg har nemlig haft mit ønskejob – et job, hvor jeg har kunnet gøre en reel forskel for vores medlemmer, og hvor jeg har følt mig både udfordret og beriget hver eneste dag. Det er jeg meget taknemmelig over.
Men alt har sin tid, og jeg ønsker at give både mig selv og kredsen plads til fortsat udvikling. Det er værdifuldt at få nye kræfter ind, som kan bidrage med nye idéer og fortsætte det gode arbejde til gavn for alle kolleger i Jyske Bank – en arbejdsplads, der for mig altid har været noget helt særligt.
Det har været helt fantastisk at opleve, hvordan vi sammen som kreds har kunnet påvirke arbejdsforholdene til det bedre.
Jeg vil gerne takke jer alle for den tillid, opbakning og det engagement, I har vist gennem årene. Det er netop fællesskabet og jeres dedikation, der har gjort det muligt for mig at varetage jobbet med glæde og stolthed.
Jeg vil også gerne rette en stor tak til ledelsen, som har været lydhør og imødekommende i forhold til vores ønsker og bekymringer. Det har været afgørende for, at vi sammen har kunnet skabe gode rammer for alle i Jyske Bank.
Jeg har fuld tillid til, at samarbejdet og engagementet består, og at nye kræfter vil bringe kredsen videre med samme passion og vilje til at gøre en forskel.
Jeg ser frem til at følge kredsens udvikling. Jeg håber, at I vil tage godt imod Henriette – kredsens fremragende næstformand, som er helt klar til at tage over som ny kredsformand, når jeg går ud ad døren.
Tak for rejsen – og tak for jer.