Tag det næste skridt i din karriere

30. okt. 2024, 16.00 - 17.00
Afholdelsessted
Tilmeldingsfrist
23. oktober 2024
Ikke-medlemmer, Alle medlemmer
Åben
3 0

Lær at tage ejerskab over din karriere og skab dit eget springbræt til succes med proaktiv karrieplanlægning- og udvikling.

Ønsker du at udvikle dine opgaver og ansvarsområder i dit nuværende job, eller vil du gerne avancere opad eller skifte spor, så vil dette event udstyre dig med værktøjerne til at forstå og navigere din karrierevej effektivt.

Vi dykker ned i karriereplanlægning, dine talenter og din karrierekapital, og hvordan du tager næste skridt i din karriere.

Udbytte

• Forståelse af karrierebegrebet og dets mange dimensioner.
  • Lær effektive strategier for aktivt at bygge og forme din karriere gennem målrettede indsatser.
  • Udforsk hvordan du kan skabe dit eget karriereforløb ved at udnytte dine unikke talenter.
  • Få indsigt i hvordan du identificerer og udvikler din karrierekapital for at sikre langvarig succes.
  • Få en introduktion til at anvende TT38 som et værktøj til selvforståelse og strategisk karriereplanlægning (og hvordan du gratis kan få adgang til TT38 gennem Finansforbundet).

Form din egen karrierevej
Dette event byder på en grundig gennemgang af, hvad en karriere faktisk indebærer, og hvordan man proaktivt kan forme sin egen vej.

Vi vil diskutere betydningen af karrierekapital og hvordan man effektivt bringer sine talenter i spil. Du vil også blive introduceret til TT38-værktøjet, som er en uvurderlig ressource til selvindsigt og karriereplanlægning.

Lær hvordan du skaber og tilpasser din karrierevej med vores ekspertrådgivning og praktiske øvelser. Dette er din chance for at tage kontrol over din karriere og virkelig gøre dine ambitioner til virkelighed.

Om underviser
Eventet ledes af Head of Learning & Development, Rasmus Meinert Mortensen, og Head of Talent Management, Thomas Striboll-Bjærge, fra Cand. Begge bringer en bred vifte af ekspertise om talentudvikling, karriererådgivning og topledernes ønsker til deres unge medarbejdere gennem +700 ledelsessamarbejder. De er dedikeret til at give dig den nyeste viden og praktiske råd, der vil hjælpe dig med at planlægge og udvikle din karrierevej.

Anden info
Dit navn, e-mail, billede og video kan være synlig for de øvrige deltagere på kurset. Dit navn og mailadresse kan desuden blive videregivet til underviseren, alene til brug for undervisers afvikling af arrangementet.

Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger samt synliggørelse af disse for de øvrige deltagere. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet, hvorefter du vil blive frameldt.

Thomas Striboll-Bjærge

Rasmus Meinert Mortensen

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund